توضیحات

کاغذدیواری مخملی ورسایلس:

اگر عاشق تجملات و سبک زندگی لاکچری هستید و دلتان مـی خواهد فضای منزلتان متجمل و باشکوه باشد، کاغذ دیواری مخملی به منظور شما یک گزینـه ی مناسب خواهد بود. رنگ دیوار مخملی کاغذ دیواری مخملی یک انتخاب بسیـار شیک، رنگ دیوار مخملی متفاوت و البته کمـی گران است. رنگ دیوار مخملی این کاغذ دیواری دارای الیـاف پارچه مخمل بوده و معمولا طرح های برجسته ای دارد کـه به خوبی جنس آن را نمایش مـی دهد.

کاغذ دیواری های مخملی عموما درون فضاهایی مثل هتل ها، تالارها و سالن های برگزاری مراسم خاص مورد استفاده قرار مـی گیرند و البته یکی از گزینـه های مورد پسند افرادی هستند کـه مـی خواهند منزلشان باشکوه و متجملانـه دکوراسیون شود.

کاغذ دیواری مخملی یک طرح عمدتا کلاسیک بـه شمار رفته و به همـین جهت به منظور استفاده درون دکوراسیون منازلی کـه سبک طراحی داخلی آن ها کلاسیک مـی باشد، بسیـار مناسب و شکیل خواهد بود. این کاغذ دیواری را مـی توانید درون فضاهایی مثل پذیرایی استفاده کنید.

طرح و رنگ کاغذدیواری مخملی را مـی توانید با رنگ و نقش و نگارهای بـه کار رفته درون مبلمان و فرش خود ست کنید کـه در این صورت بـه فضای منزلتان حالت بسیـار باشکوه و زیبایی مـی دهد. اگر پارچه بـه کار رفته درون مبلمان شما نیز مخمل باشد، هماهنگی کاغذ دیواری تان با آن ها بـه اوج خواهد رسید و شاهد یک دکور لوو منحصر بـه فرد خواهید بود کـه چشم ها را خیره خواهد کرد.

توضیحات بیشتر:

از کاغذ دیواری مخملی مـی توان به منظور طراحی دیوار پشت تلویزیون نیز استفاده کرد. مـی توانید همـه سطوح دیوارها را با یک طرح ساده تزیین کنید و برای دیوار یک قسمت خاص کـه مـی تواند فضای پشت تلویزیون باشد از کاغذ دیواری مخملی کمک بگیرید. جذابیت و متفاوت بودن این کاغذ دیواری باعث مـی شود که تا در کنار طرح های ساده جلوه بیشتری پیدا کند و به همـین جهت اگر تنـها درون یک سطح مورد استفاده قرار گیرد نیز بسیـار زیبا خواهد بود.

کاغذدیواری مخملی را مـی توان درون فضای اتاق نیز استفاده کرد. درون این مورد نیز پیشنـهاد مـی شود از یک کاغذ دیواری با طرح ساده و یکدست و با رنگی متناسب درون فضا استفاده کنید و تنـها یکی از سطوح را کـه برای مثال مـی تواند فضای پشت تخت خواب باشد، بـه کاغذ دیواری مخمل اختصاص دهید.

یکی از معایب کاغذ دیواری های مخملی این هست که تمـیز آن ها بـه سادگی انواع دیگر نیست و گاهی اوقات نمـی توان آن ها را پاک کرد. بـه همـین دلیل اگر مـی خواهید از انواع مخملی بـه عنوان کاغذ دیواری استفاده کنید، بهتر هست رنگ های تیره تر را انتخاب کنید که تا به مرور زمان ظاهر اولیـه خود را از دست نداده و گرده و غبار را نمایش ندهند.

کاغذ دیواری های مخملی عموما قیمت بالایی دارند. این کاغذ دیواری ها را مـی توان جزو دسته لاکچری طبقه بندی کرد. با این کـه این کاغذ دیواری ها بـه طور کلی بیشتر دارای سبک کلاسیک هستند، اما درون مـیان آن ها مواردی نیز پیدا مـی شود کـه به خوبی با سبک مدرن همخوانی پیدا کرده و مـی توانند یک انتخاب زیبا و خاص به منظور دکوراسیون های سبک مدرن باشند. رنگ ها و طرح های متنوع موجود درون مـیان انواع مخملی، گزینـه های زیـادی را درون اختیـار شما قرار مـی دهند کـه مـی توانید با توجه بـه سبک و رنگ بـه کار رفته درون دکوراسیون منزل خود بهترین انتخاب را از مـیان آن ها انجام دهید.

از آن جا کـه کاغذ دیواری مخملی قیمت بالاتری نسبت بـه انواع دیگر دارد، مـی توان آن را بـه عنوان یک گزینـه مکمل درون طراحی داخلی پیشنـهاد کرد کـه طی آن درون کنار یک طرح ساده تر مورد استفاده قرار مـی گیرد.

: رنگ دیوار مخملی




[کاغذ دیواری مخملی ورسایلس کد ۱۴۱۱۳۸ - فروشگاه آنلاین کاغذ ... رنگ دیوار مخملی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 30 Jun 2018 21:12:00 +0000